2011. május 11., szerda

MÁJUS - Judith


Május

Az elmúlt hónapokban utaztam.

Utaztam elmém és a szívem között. 

Játszottam.

Beburkolt még a tél a fázós napok belső játékra hívtak, édes bujaságban simultam bele a létezés gyönyörébe. A szívem azt dobogta: szárnyalni akarok, mindent elengedve szállni, égni a szerelem tüzén, szenvedélyben ringatózni...és közben egyszerűen csak létezni szabályok, rendszerek, kockák nélkül. Az elme és a szív beszélgetett, s én, mint egy bölcs szemlélő mosolyogtam játékukon.
És csöndesen vártam azt a pillanatot, amikor meghozom a döntést…….,hogy a boldogságot választom !Közben számtalan tanítás csengett a fülemben a vágyakról és a vágytalanságról, elmém tolta elém a rendszert a megszokott rendet!

Aztán történt valami...

Egy reggelen Földöntúli mosollyal beköltözött hozzám a Május.
És hirtelen ez a pillanat elhozta a megvilágosodás egy gyémántcseppjét számomra. Olyan tiszta és varázslatos pillanat volt ez ami beragyogta létem minden kétségét és egy ismeretlen tudatfeletti állapotot hozott el nekem. Nem hiszek abban, hogy a vágyakat le lehet győzni a legyőzésére irányuló szándék harcot jelent, a harc erőteljes figyelem-irányítás, és a figyelmem azt táplálja, amire irányul. Nem szeretném a vágyaimat legyőzni, megélni szeretném. A vágytalanság számomra ismeretlen, nem tudom mit jelent, de ismerem a Május boldogságát, az erőt ami a rügyfakadásban van, ahogy kibontják szirmaikat a virágok, ahogy beragyogja életemet a nap narancs fénye…..fogékony és kreatív erő költözik belém. Nem tudom mit jelent a vágytalanság, de ismerem a Boldogság nektárját, ami végig áramlik Létemen. A Létem végtelen áramlása ölel át….. igent mondok vágyimra hagyom, hogy életem virágozni kezdjen úgy ahogy a Május.
És szerelmes lettem…….. a Lét Szerelmese……
Meg mételyezetten szárnyalok szabadon, már nem korlátozom vágyaim, teret engedek csodás tudatfelettimnek, ami olyan káprázatos csodákat hoz életembe amiről nem is álmodtam eddig. Elhozza a Május illatát és erejét, a kezdetet a transzcendens egyesülést a léttel és önmagam belső csendjével, ami most lüktetni, élni kezd és játszani egy játékot, hogy vágyhatok és játszhatok és megpihenhetek és belesimulhatok ebbe a ragyogó földi létbe, a természet rendjébe, a Május erejébe….

Nincsenek megjegyzések: